زنانِ یک فیلم زنانه | مروری بر شخصیت‌های زن در سریال «در انتهای شب» مستند «دوئل» روایتی از مسیر پر پیچ و خم علیرضا حیدری + زمان پخش همه چیز درباره حواشی و فعالیت‌های عجیب «بنیامین بهادری» حضور ۴۰ بازیگر خارجی در فصل دوم «سلمان فارسی» اکران مجدد «آمِلی پولن» برای گردشگران المپیک «پیانو» در راه ایتالیا مدرسه‌ای به وسعت ایران با «میم مثل معلم» از شبکه دو سیما اقتصاد بی‌رنگ هنر | جای خالی حراج‌های هنری در گالری‌های مشهد نقد قطعه «جوکر» از امیر عظیمی و حمید صفت + زمان پخش تئاتر «شابلون» از امروز به روی صحنه می‌رود (۲ مرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های وزیر ارشاد درباره معیار‌های تلویزیون، سینما و شبکه نمایش‌خانگی جدایی «قنبر از صنم» هم به داد گیشه نرسید | نگاهی به فروش سینما‌های استان در اولین ماه تابستان هشت بذر برای کاشتن یک درخت اعلام فهرست فیلم جشنواره تورنتو جزئیات مراسم یادبود سومین روز درگذشت «سعید راد» ماجرای زنی که سوژه پادکست جنایی شد! مجموعه شعر «تو و من و شب» را بخوانید «حبس مجرد» در جمع هشت فیلم پرفروش داستانی «هنر و تجربه»
سرخط خبرها

غلامرضا طریقی به عنوان سرپرست دفتر شعر و ادبیات داستانی انتخاب شد

  • کد خبر: ۸۳۳۷۵
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
غلامرضا طریقی به عنوان سرپرست دفتر شعر و ادبیات داستانی انتخاب شد
ایوب دهقان‌کار، مدیرعامل «خانه کتاب و ادبیات ایران»، در حکمی، غلامرضا طریقی را به سرپرستی دفتر شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - ایوب دهقان‌کار طی حکمی، غلامرضا طریقی، شاعر، را به عنوان سرپرست دفتر شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی در حوزه شعر و ادبیات، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دفتر شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان حوزه شعر و ادبیات در پیشبرد وظایف محوله موفق و موید باشید.

همچنین از زحمات مصطفی راضی جلالی مدیر پیشین دفتر شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران تقدیر شد.

غلامرضا طریقی سال ۱۳۵۶ در زنجان متولد شد. او کار شعر را از سال ۱۳۷۴ با راهنمایی‌های زنده یاد حسین منزوی، آغاز کرد. طریقی رتبه برگزیده شعر دانش آموزان کشور، رتبه اول و دوم شعر عاشورایی دانش آموزان کشور، رتبه اول کنگره شعر و قصه جوان کشور و رتبه اول چند کنگره دیگر در مناطق مختلف کشور را کسب کرده است. مجموعه‌های اشعار چاپ شده او «جهان غزلی عاشقانه است»، «هر لبت یک کبوتر سرخ است»، «آکواریوم»، «باران اگر ببارد»، «به جهنم»، «ایمان بیاورید به تمدید فصل سرد»، «آنقدر پرم از تو که کم مانده ببارم»، «با یاد شانه‌های تو»؛ «سفید تو، سیاه من» و... هستند.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->